.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بنیاد از آزاد راه تهران شمال کنار گذاشته می‏شود

وزارت راه و ترابری بررسی شرایط کنار گذاشتن بنیاد مستضعفان از مشارکت در قطعه اول پروژه آزادراه تهران - شمال را در دستور کار خود قرار داد.

یک مقام آگاه در وزارت راه و ترابری در گفتگو با مهر گفت: اخباری که مبنی بر توقف روند اجرای قطعه اول این آزادراه منتشر شده است صحت دارد و تا تعیین تکلیف نهایی قرارداد این روند تداوم خواهد داشت.

وی افزود: افزایش رقم قرارداد اولیه قطعه اول تهران-شمال مطرح شده ولی این که برخی رسانه ها اعلام کرده اند رقم قرارداد به 400 میلیون دلار افزایش می یابد را نمی توان تایید کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت آزادراه تهران- شمال برعهده وزیر راه و ترابری می باشد تصریح کرد: رایزینیهای حمید بهبهانی برای تغییر شرایط کنونی این قرارداد در حال انجام است.

این منبع آگاه ادامه داد: وزیر راه و ترابری در هفته دو جلسه برای حل مشکلات قرارداد آزادراه تهران- شمال با دست اندرکاران این پروژه دارد و قرار شده است نتیجه نهایی مذاکرات توسط شخص وی اعلام شود.

وی تصریح کرد: شرایط کنار گذاشتن بنیاد مستضعفان از مشارکت در این پروژه در حال بررسی است و طبق گفته های وزیر راه و ترابری مدیران بنیاد نیز خودشان به این نتیجه رسیده اند که راهساز نیستند و باید از این پروژه کنار بروند.

یادآوری می شود معاون اول رئیس جمهوری اخیرا مصوبه ای را به دستگاههای اجرایی ابلاغ کرده که بر اساس آن دولت شروط 5 گانه برای اجرای منطقه دو آزادراه تهران- شمال تعیین کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.788 seconds.